ادعای غربی ها درباره ایران با واقعیات تطابق ندارد
نوشته شده توسط : swot

عبدالغنی شمس الدین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا حمایت مردم ایران از نظام جمهوری اسلامی و تایید سیاست های این كشور را نشانه اعتماد مردم به این نظام دانست و گفت: این اعتماد با طرح ادعاهای بی اساس از سوی كشورهای غربی خدشه دار نمی شود.

وی در ادامه حضور گسترده مردم ایران در انتخابات مجلس این كشور را نشانه آگاهی آنان از نقش خود در نظام دمكراسی ایران دانست و گفت: آگاهی مردم از اهمیت حضور در انتخابات می تواند نشانگر نقشی باشد كه مردم معتقدند در توسعه كشور خود دارند.

رییس مجمع علماء مالزی در ادامه تصریح كرد: مشاركت مردم همیشه تایید كننده دولت هاست و این تایید دولت توسط مردم یك حس اعتماد در دولت به وجود می آورد كه نشان دهنده حمایت مردم از برنامه های آنان است.

عبدالغنی شمس الدین خاطرنشان كرد: غرب همواره در تلاش بوده است بین مردم و دولت ایران فاصله ایجاد كند و در اذهان جهانی ایران را به عنوان یك نظام شكست خورده معرفی كند كه نتوانسته است برنامه دموكراتیك خود را توسعه دهد اما حضور مردم ایران در انتخابات مجلس این كشور نشان داد كه آنچه كه در رسانه ای غربی انتشار می یابد با واقعیت داخلی ایران مطابقت ندارد.

وی اظهار داشت: پایداری داخلی ایران كه توانسته است شعار استقلال این كشور را عملی كند باعث شده است كشورهای غربی از اینكه ایران از آنها حرف شنوی ندارد، خشمگین باشند.

عبدالغنی شمس الدین در ادامه خاطر نشان كرد: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات مجلس این كشور همراهی خود را با نظام جمهوری اسلامی اعلام كردند و همین مساله می تواند پشتوانه ای قوی برای ادامه ایستادگی ایران در مقابل زیاده خواهی های كشورهای غربی در برنامه هسته ای باشد.

وی با اشاره به پایبندی ایران به قوانین و تعهدات بین المللی، گفت: دولت ایران برای خدمت بهتر به ملت خود نیازمند در اختیار گرفتن فناوری های نوینی چون انرژی صلح آمیز هسته ای است و این راهی بدون بازگشت است كه غربی ها نیز باید آن را تایید كنند.

آساق**335





:: برچسب‌ها: سفر , هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: